Number of the records: 1  

Marketingové znalosti v ére "nového marketingu"

  1. Title Marketingové znalosti v ére "nového marketingu"
    TranslationMarketing knowledge in a time of "new marketing"
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 1 (2007), s. 29-32. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * vzdelávanie * informácie
    AnnotationAnalýza nových trendov vo vývoji marketingového poznania a marketingového vzdelávania. Nový marketing. Informačný eklekticizmus v zmysle vytvárania čo najúplnejšieho, najkomplexnejšieho obrazu marketingu a marketingového výskumu s použitím primeraného mixu nástrojov. Informácie, s ktorými marketingoví manažéri musia pracovať, sú v stále väčšej miere založené na merateľných charakteristikách a ukazovateľoch efektívnosti marketingových nákladov. Marketing novej éry bude predovšetkým od manažérov vyžadovať svhopnosť tvorivo pracovať s informáciami, triediť ich a identifikovať tie, ktoré sú rozhodujúce pre úspech.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00111-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.