Number of the records: 1
Marketingové znalosti v ére "nového marketingu"
Title Marketingové znalosti v ére "nového marketingu" Translation Marketing knowledge in a time of "new marketing" Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 1 (2007), s. 29-32. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * vzdelávanie * informácie Annotation Analýza nových trendov vo vývoji marketingového poznania a marketingového vzdelávania. Nový marketing. Informačný eklekticizmus v zmysle vytvárania čo najúplnejšieho, najkomplexnejšieho obrazu marketingu a marketingového výskumu s použitím primeraného mixu nástrojov. Informácie, s ktorými marketingoví manažéri musia pracovať, sú v stále väčšej miere založené na merateľných charakteristikách a ukazovateľoch efektívnosti marketingových nákladov. Marketing novej éry bude predovšetkým od manažérov vyžadovať svhopnosť tvorivo pracovať s informáciami, triediť ich a identifikovať tie, ktoré sú rozhodujúce pre úspech. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00111-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-2
article
Number of the records: 1