Number of the records: 1  

TOP 2006 v slovenskej reklame

  1. Title TOP 2006 v slovenskej reklame
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 5 (máj 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007
    Top 2006 v slovenskej reklame : špecializovaná ročenka mesačníka Stratégie. s. 6-98. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords trh reklamný * médiá * segmentácia trhu * Slovensko * 2006
    AnnotationVývoj reklamného trhu na Slovensku do roku 2007, objemy reklamy v médiách v rokoch 2001-2006. Segmenty reklamného trhu. Výsledky súťaže Zlatý klinec 2007. Hodnotenie Stratégií 2006.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.