Number of the records: 1
CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora
Title CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora Author info Ľudovít Hajduch Author Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Efekt : časopis pre efektívne riadenie MVO. Roč. 1, č. 3 (2007), s. 13-15. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2007. ISSN 1336-3344 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * firmy * organizácie neziskové * pojmy Annotation CRM - Cause-related marketing - Spoločný/zdieľaný marketing - ide o spojenie neziskovej organizácie a jej dobrého mena s produktami alebo podnikateľskými aktivitami ziskovo orientovanej firmy s cieľom získať obojstranne prospešnú spoluprácu a výhody. Pre firmy to znamená rast tržieb, pre neziskovú organizáciu získanie určitej finančnej sumy z tohto nárastu. Najčastejšie príčiny nespolupráce a nedôvery. Problémy týkajúce sa transparentnosti a zvučnosti mena neziskových organizácií. Dotazník pre tretí sektor, závery zo spracovaných výsledkov - poznanie pojmu CRM, prínos spojenia marketingu neziskového a ziskového sektora, finančné problémy, podmienky slovenského hospodárstva. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00246-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1