Number of the records: 1  

CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora

  1. Title CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora
    Author infoĽudovít Hajduch
    Author Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Efekt : časopis pre efektívne riadenie MVO. Roč. 1, č. 3 (2007), s. 13-15. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2007. ISSN 1336-3344
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * firmy * organizácie neziskové * pojmy
    AnnotationCRM - Cause-related marketing - Spoločný/zdieľaný marketing - ide o spojenie neziskovej organizácie a jej dobrého mena s produktami alebo podnikateľskými aktivitami ziskovo orientovanej firmy s cieľom získať obojstranne prospešnú spoluprácu a výhody. Pre firmy to znamená rast tržieb, pre neziskovú organizáciu získanie určitej finančnej sumy z tohto nárastu. Najčastejšie príčiny nespolupráce a nedôvery. Problémy týkajúce sa transparentnosti a zvučnosti mena neziskových organizácií. Dotazník pre tretí sektor, závery zo spracovaných výsledkov - poznanie pojmu CRM, prínos spojenia marketingu neziskového a ziskového sektora, finančné problémy, podmienky slovenského hospodárstva.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00246-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.