Number of the records: 1  

Direct marketing practice in Hungarian agriculture

  1. Title Direct marketing practice in Hungarian agriculture
    TranslationPriamy marketing v maďarskom poľnohospodárstve
    Author infoIstvan Fehér
    Author Fehér Istvan
    Source document Agricultural economics. Vol. 53, no. 5 (2007), s. 230-234. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * predaj priamy * poľnohospodárstvo * diverzifikácia * Maďarsko
    AnnotationVýznam priameho predaja a jeho úloha do budúcnosti. Hlavne malí a strední farmári uprednostňujú priamy predaj. Materiály a metódy, ktoré majú pomôcť farmárom. Diverzifikácia poľnohospodárskych aktivít. Výsledky. Aspekty lokálnej produkcie a predaja. Výhody priameho predaja. Miestne/lokálne produkty, ich ponuka a budúcnosť.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00204.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.