Number of the records: 1
Direct marketing practice in Hungarian agriculture
Title Direct marketing practice in Hungarian agriculture Translation Priamy marketing v maďarskom poľnohospodárstve Author info Istvan Fehér Author Fehér Istvan Source document Agricultural economics. Vol. 53, no. 5 (2007), s. 230-234. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * predaj priamy * poľnohospodárstvo * diverzifikácia * Maďarsko Annotation Význam priameho predaja a jeho úloha do budúcnosti. Hlavne malí a strední farmári uprednostňujú priamy predaj. Materiály a metódy, ktoré majú pomôcť farmárom. Diverzifikácia poľnohospodárskych aktivít. Výsledky. Aspekty lokálnej produkcie a predaja. Výhody priameho predaja. Miestne/lokálne produkty, ich ponuka a budúcnosť. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00204.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1