Number of the records: 1
Marketingová komunikácia združení cestovného ruchu
Title Marketingová komunikácia združení cestovného ruchu Translation Marketing communication of the local and regional tourism associations Author info Miloš Petrovaj Author Petrovaj Miloš Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 40, č. 2 (2007), s. 93-102. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * reklama * tlač * výstavy * informácie * kancelárie turistické informačné * združenia * regióny Annotation Marketingová komunikácia ako najviditeľnejší nástroj marketingového mixu pre zabezpečenie informovanosti, propagácie cieľového miesta na trhu cestovného ruchu a tým aj prilákania návštevníkov. Úlohy miestnych a regionálnych združení cestovného ruchu. Činnosť združení cestovného ruchu v Severopovažskom regióne. Uplatňovanie marketingovej komunikácie v združeniach. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1