Number of the records: 1  

Spokojný zákazník a logistický servis

  1. Title Spokojný zákazník a logistický servis
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 3-4 (2006), s. 10-12. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    NoteVEGA 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords služby logistické * logistika * distribúcia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * manažment logistický * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationPozornosť manažmentu podnikov orientovaná na zákazníka. Analýza zákazníckej ziskovosti. Význam pripútania zákazníka k firme. Logistické služby v prospech zákazníka. Základný cieľ moderného logistického manažmentu. Dôsledky nedostačujúcej kvality logistických služieb.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00426-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.