Number of the records: 1  

Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie

  1. Title Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie
    Author infoKamila Rubaninská
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mezinárodní Baťova doktorandská konference : 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference : Zlín, 12. dubna 2007 : recenzovaný sborník příspěvků. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-529-9
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    NoteVEGA 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * komunikácia interná * komunikácia masová * produkty * sponzorovanie
    AnnotationV posledných rokoch sa dostávajú do popredia netradičné tzv. podlinkové (below-the-line) nástroje marketingovej komunikácie. Ide o sponzoring, Product placement, Event-marketing, multimediálna a interná komunikácia. V príspevku sú popísané možnosti využitia jednotlivých nástrojov z teoretického, ako aj praktického hľadiska. Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie budú udávať trendy v budúcnosti pre svoju schopnosť prispôsobiť sa požiadavkám a potrebám individuálnych zákazníkov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00453-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.