Number of the records: 1  

DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků?

  1. Title DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků?
    Author infoIvan Gros, Stanislava Grosová
    Author Gros Ivan
    Co-authors Grosová Stanislava
    Source document Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. Roč. 13, č. 6 (červen 2007), s. 30-31. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1211-0957
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords logistika * reťazce logistické * reťazce dodávateľsko-odberateľské * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie reťazcov dodávateľských * marketing * softvér * dopyt
    AnnotationHlavné ciele, činnosti a technológie používané v CRM (Customer relationship management). Definície SCM (Supply chain management). Účinná aplikácia logistických technológií a flexibilné vytváranie hodnoty pre zákazníka. Formulácia konceptu DCM (Demand chain management) od roku 2002. Koncept DCM - úsilie o vytvorenie prostredia pre potrebnú integráciu marketingu a SCM. Spolupráca marketingu, CRM a SCM za účinnej softvérovej podpory. Základné aktivity na zásobovacej a dopytovej strane dodávateľského reťazca.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.