Number of the records: 1  

Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby

  1. Title Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby
    TranslationService level agreement - tool of guarantee of provided service quality
    Author infoMiroslav Hrnčiar
    Author Hrnčiar Miroslav
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 2 (2007), s. 32-34. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords kvalita * služby * produkty * riadenie kvality * zákazníci
    AnnotationCharakteristika nástroja Service level agreement (SLA). Prínosy SLA. Postup vytvorenia SLA v organizácii. Súčasti SLA: definícia služby, manažérstvo problémov, povinnosti a práva zákazníka, garancie a náhrady, obnova po výpadku a pokračovanie prevádzky, bezpečnosť, ukončenie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.