Number of the records: 1  

Marketingové riadenie rozvoja samosprávy s dôrazom na komunikáciu

  1. Title Marketingové riadenie rozvoja samosprávy s dôrazom na komunikáciu
    TranslationMarketing Management of Self-government Development with an Emphasis on Communication
    Author infoAdriana Csikósová, Marcela Taušová, Mária Antošová
    Author Csikósová Adriana
    Co-authors Taušová Marcela
    Antošová Mária
    Source document Verejná správa a spoločnosť. Roč. 8, č. 1 (2007), s. 38-47. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2007. ISSN 1335-7182
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords samospráva * marketing manažment * komunikácia * komunikácia masová * podpora predaja * práca s verejnosťou
    AnnotationMarketingové nástroje, množstvo finančných a ľudských zdrojov potrebných na úspešné riadenie samosprávy. Marketing územia. Marketingová komunikácia - hromadná komunikácia, osobná komunikácia, podpora predaja. SWOT analýza. Mestské informačné centrum (MIC). Činnosť MIC.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.