Number of the records: 1
Jak vytvářet funkční reklamu?
Title Jak vytvářet funkční reklamu? Author info Ondřej Herink Author Herink Ondřej Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 26-28. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords reklama * propagácia * komunikácia masová * klienti * výskum Annotation Problematika vnímania a zapamätania si reklám. Výskum očnou kamerou - zariadením, ktoré slúži na sledovanie dráhy zraku testovanej osoby po reklame (eye-tracking). Využitie tejto metódy k mapovaniu prirodzených reakcií respondentov na reklamu. Moment kontaktu ako zásadné kritérium. Nevhodný okamžik kontaktu posilňujúci odmietavé tendencie. Vizuálna výraznosť reklamy. Fungovanie humoru v reklame. Dôraz na kľúčové prvky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1