Number of the records: 1  

Reklama pod vlivem aktivit Evropské komise

  1. Title Reklama pod vlivem aktivit Evropské komise
    Author infoLibor Štajer
    Author Štajer Libor
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 50-51. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * komunikácia masová * legislatíva * právo * harmonizácia * médiá * Európska únia * Česko
    AnnotationČeská novela zákona o regulácii reklamy (zákon č. 109/2007), ktorá odstraňuje nepresný preklad európskej smernice 2003/33/ES, týkajúcej sa reklamy na tabakové výrobky. Oprávnené námietky Európskej komisie. Audiovizuálne mediálne služby bez hraníc - nová smernica Európskej komisie. Stanovenie celkového časového rozsahu reklamy za odvysielanú hodinu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.