Number of the records: 1  

Paragrafy versus kreativita

  1. Title Paragrafy versus kreativita
    Author infoLibor Štajer
    Author Štajer Libor
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 5 (květen 2007), s. 50-51. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 347.7 - Obchodné právo
    Keywords právo autorské * diela autorské * reklama * kampane reklamné * spory súdne * náhrada škody * legislatíva
    AnnotationAk reklamná agentúra hodlá pri vytváraní reklamnej kampane využiť známosť iného autorského diela, môže tento úmyseľ pri nešetrnom spracovaní skončiť až súdnym sporom o vysokú finančnú čiastku a to ako z titulu neoprávneného zásahu do autorských práv, tak z titulu zakázanej nekalej súťaže. Čo je autorským dielom. Porušenie autorských práv. Nároky autora na náhradu škody a náhradu ušlého zisku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.