Number of the records: 1
Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka
Title Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka Translation Complaint management as a part of customer focused strategy Author info Alexander Mateides, Peter Pohančaník Author Mateides Alexander Co-authors Pohančaník Peter Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 8, č. 1 (2007), s. 32-37. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 34 - Právo. Veda o štáte a práve Keywords sťažnosti * zákazníci * manažment * riadenie podnikové * riadenie kvality Annotation Spokojnosť zákazníka ako hlavný faktor úspechu organizácie. Sťažnosti zákazníkov ako spätná väzba pre podnik prispôsobiť výrobky, služby, ako aj marketingovú orientáciu požiadavkám zákazníkov. Manažérstvo sťažností - súčasť orientácie na zákazníka. Manažérstvo sťažností ako súčasť manažérstva kvality. Úspešne riešené sťažnosti majú veľký emocionálny vplyv na zákazníkov a dlhodobo zosilňujú ich väzbu na organizáciu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1
article
Number of the records: 1