Number of the records: 1  

Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka

  1. Title Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka
    TranslationComplaint management as a part of customer focused strategy
    Author infoAlexander Mateides, Peter Pohančaník
    Author Mateides Alexander
    Co-authors Pohančaník Peter
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 8, č. 1 (2007), s. 32-37. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 34 - Právo. Veda o štáte a práve
    Keywords sťažnosti * zákazníci * manažment * riadenie podnikové * riadenie kvality
    AnnotationSpokojnosť zákazníka ako hlavný faktor úspechu organizácie. Sťažnosti zákazníkov ako spätná väzba pre podnik prispôsobiť výrobky, služby, ako aj marketingovú orientáciu požiadavkám zákazníkov. Manažérstvo sťažností - súčasť orientácie na zákazníka. Manažérstvo sťažností ako súčasť manažérstva kvality. Úspešne riešené sťažnosti majú veľký emocionálny vplyv na zákazníkov a dlhodobo zosilňujú ich väzbu na organizáciu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.