Number of the records: 1  

Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie

  1. Title Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie
    TranslationInfluence of risk perception in marketing decision making
    Author infoMichaela Vasilová, Tomáš Bačo
    Author Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Co-authors Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. Roč. 5, č. 1 (2007), s. 22-30. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2010. ISSN 1336-4103
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažéri * informácie * rozhodovanie manažérske * procesy podnikové * riziko podnikateľské
    AnnotationVýznam informácií v rozhodovacom procese. Zlepšenie kvality a kvantity informácií potrebných pre rozhodovateľa. Vnímanie rizika, jeho meranie a faktory ovplyvňujúce jeho vnímanie. Spracovanie informácií a rizikové rozhodovanie. Informačné riziko.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00817-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.