Number of the records: 1  

Marketing v nových podmienkach Európy

  1. Title Marketing v nových podmienkach Európy
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Management, economics and business development in the new european conditions : V. international scientific conference : Brno - Rozdvojovice, 25-26 may 2007. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2007 ; Management, economics and business development in the new european conditions V. international scientific conference. ISBN 978-80-7204-532-7
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * značky výrobkov * produkty * trh * zákazníci * systém CRM * konkurencia
    AnnotationUdržateľná konkurenčná výhoda ako výsledok úspešnej implementácie marketingovej stratégie. Kľúčové indikátory marketingovej úspešnosti. Adaptácia mier úspešnosti podľa typu marketingovej stratégie. Použitie širšieho súboru ukazovateľov a mier výkonu. Súbor pužitých mier výkonu by mal byť prispôsobený - šitý na mieru konkrétneho podniku. Vytvorenie pyramídy vzájomne prepojených indikátorov výkonu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00423-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.