Number of the records: 1
Pro Izrael charakteristický individualismus
Title Pro Izrael charakteristický individualismus Author info Soňa Gullová Author Gullová Soňa Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 6-7 (červen-červenec 2007), s. 48-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.5 - Zahraničný obchod Keywords obchod zahraničný * rokovania obchodné * spolupráca medzinárodná * partneri obchodní * kultúra * národ * Izrael Annotation Individuálny spôsob obchodného jednania v Izraeli daný spoločenskou rôznorodosťou krajiny. Neformálnosť v jednaní. Rokovanie štýlom víťazstvo - prehra. Tvrdosť a priebojnosť izraelských obchodníkov. Snaha izraelských obchodníkov čo najlepšie spoznať zahraničného partnera. Dohadovanie sa o cene. Rýchly spád obchodného rokovania. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-12 + 9 príl.
article
Number of the records: 1