Number of the records: 1  

Pro Izrael charakteristický individualismus

  1. Title Pro Izrael charakteristický individualismus
    Author infoSoňa Gullová
    Author Gullová Soňa
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 6-7 (červen-červenec 2007), s. 48-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.5 - Zahraničný obchod
    Keywords obchod zahraničný * rokovania obchodné * spolupráca medzinárodná * partneri obchodní * kultúra * národ * Izrael
    AnnotationIndividuálny spôsob obchodného jednania v Izraeli daný spoločenskou rôznorodosťou krajiny. Neformálnosť v jednaní. Rokovanie štýlom víťazstvo - prehra. Tvrdosť a priebojnosť izraelských obchodníkov. Snaha izraelských obchodníkov čo najlepšie spoznať zahraničného partnera. Dohadovanie sa o cene. Rýchly spád obchodného rokovania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-12 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.