Number of the records: 1  

Regionálny marketing v kontexte regionálneho rozvoja

  1. Title Regionálny marketing v kontexte regionálneho rozvoja
    Author infoPeter Jamnický
    Author Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentTRANSPOZ I : možnosti riešenia vedecko-výskumných úloh malých a stredných podnikov v doktorandskej forme štúdia : Žilina 9. júna 2004 : konferencia Transfer poznatkov. S. 13-18. - Žilina : Žilinská univerzita / EDIS, 2004. ISBN 80-8070-266-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00542-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.