Number of the records: 1  

Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation

  1. Title Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation
    TranslationMarketingové prístupy k funkčným potravinám a dopad na segmentáciu trhu
    Author infoElena Horská, Kai Sparke
    Author Horská Elena
    Co-authors Sparke Kai
    Source document Agricultural economics. Vol. 53, no. 8 (2007), s. 349-353. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords potraviny * zdravie * spotrebitelia * trh potravinový * mienka verejná * segmentácia trhu
    AnnotationSkúmanie príležitostí pre ďalšiu expanziu v kategórii funkčných potravín ako vysoko inovatívnych produktov na základe segmentácie trhu zo spotrebiteľského hľadiska. Analýza spotrebiteľov a ich vzťahu k funkčným potravinám, vzťah medzi výživou a zdravím, dôvera k určitým subjektom na trhu potravín, ktoré formujú verejnú mienku (konzultanti, lekári, propagácia). Výsledkom prieskumu (v Nemecku, Poľsku, Španielsku a Veľkej Británii) je definovanie 5 trhových segmentov, ktoré nakupujú funkčné potraviny a 3 trhových segmentov, ktoré majú k funkčným potravinám negatívny postoj.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00336.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.