Number of the records: 1  

Nové formy marketingu ako nástroja podpory rozvoja územia

  1. Title Nové formy marketingu ako nástroja podpory rozvoja územia
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. S. 133-135. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005 / Lipianska Júlia ; Vokounová Dana ; Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia Vedecká konferencia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2015-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01047-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.