Number of the records: 1  

Postavenie produktového manažéra v organizácii

  1. Title Postavenie produktového manažéra v organizácii
    Author infoMarta Karkalíková
    Author Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Produkt v trhovom prostredí : vedecký zborník prác pracovníkov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru. S. 20-26. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Strhan Rastislav ; Obchodná fakulta EU Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru. ISBN 978-80-225-2367-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * manažéri * produkty * kvalita výrobkov * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationPostavenie produktového manažéra v organizácii je dôležité čo poukazuje i na náplň jeho práce a činností vykonávaných v podniku, ktoré si vyžadujú znalosti z oblasti marketingu, ekonómie, predaja a poznania technológie produktu a jeho kvality. Organizácie produktovým manažérom ponúkajú samostatnú dynamickú a zodpovednú prácu a očakávajú zlepšenie pozície v konkurenčnom prostredí. Hľadajú pre svoje produktové portfólia produktových manažérov, ktorých poverujú takými činnosťami ako je aktívne sledovať trh, ovplyvňovať ho, a tiež pochopiť a predvídať požiadavky a očakávania zákazníkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00527-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.