Number of the records: 1  

Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku

  1. Title Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku
    Author infoZora Trnková
    Author Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. S. 164-172. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01185-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.