Number of the records: 1  

Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh

  1. Title Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh : dizertačná práca
    Author infoNora Mikušová, škol. Marián Goga
    Author Mikušová Nora EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Another authors Goga Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Corporation Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra operačného výskumu a ekonometrie
    Issue dataBratislava, 2007. - 95, xix s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.8 - Operačný výskum
    Keywords reklama * výrobky nové * modelovanie matematické * firmy * metódy optimalizačné * zisk * trh
    Public work categoryQualificational works (thesis, habilitation, atestation...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number819355

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce899.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    Grafy577.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    Call numberLocationSublocationInfo
    819355SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.