Number of the records: 1  

Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku

  1. Title Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku
    Author infoZora Trnková
    Author Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentDeterminanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov SR : Zborník vedeckých statí z grantu VEGA č. 1/123/04. S. 77-91. - Bratislava : EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2108-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01167-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.