Number of the records: 1  

Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch

  1. Title Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch
    Author infoAlena Chodasová
    Author Chodasová Alena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie : Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007. S. 145-147. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 978-80-225-2364-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * podnikanie malé * podnikanie stredné * produkty * správanie spotrebiteľa * podpora predaja * reklama
    AnnotationDefinovanie a úlohy marketingu malých a stredných podnikov. Stratégie tvorby cien. Voľba marketingového mixu. Charakteristika štyroch základných metód na ovplyvňovanie správania so spoločným názvom komunikačný systém.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00322-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.