Number of the records: 1
Machine learning for market segmentation of opera and ballet audience
Title Machine learning for market segmentation of opera and ballet audience Translation Strojové vyučovanie pre segmentáciu trhu publika opery a baletu Author info Mária Tajtáková ... [ et al. ] Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Creativity & innovation: imperatives for global business and development : proceedings of the 10th international conference of the Society for global business and economic development (SGBED) : Ryukoku University, Kyoto, August 8-10, 2007. S. 1651-1664. - Kyoto : Ryukoku University, 2007 ; Creativity & innovation: imperatives for global business and development International conference ; Ryukoku University ; Montclair State University. ISBN 978-0-9797659-0-2 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Japan systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Keywords umenie * kultúra * vyučovanie * počítače * segmentácia trhu * dáta Annotation Strojové vyučovanie, segmentácia trhu publika opery a baletu. "Dolovanie" údajov pri strojovom vyučovaní. Výber adekvátnych dát zo súborov databáz. Vytvorenie stratégie pre automatickú segmentáciu trhu. Empirické vyhodnotenie súborov dát. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00597-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1