Number of the records: 1  

Machine learning for market segmentation of opera and ballet audience

  1. Title Machine learning for market segmentation of opera and ballet audience
    TranslationStrojové vyučovanie pre segmentáciu trhu publika opery a baletu
    Author infoMária Tajtáková ... [ et al. ]
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Creativity & innovation: imperatives for global business and development : proceedings of the 10th international conference of the Society for global business and economic development (SGBED) : Ryukoku University, Kyoto, August 8-10, 2007. S. 1651-1664. - Kyoto : Ryukoku University, 2007 ; Creativity & innovation: imperatives for global business and development International conference ; Ryukoku University ; Montclair State University. ISBN 978-0-9797659-0-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionJapan
    systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Keywords umenie * kultúra * vyučovanie * počítače * segmentácia trhu * dáta
    AnnotationStrojové vyučovanie, segmentácia trhu publika opery a baletu. "Dolovanie" údajov pri strojovom vyučovaní. Výber adekvátnych dát zo súborov databáz. Vytvorenie stratégie pre automatickú segmentáciu trhu. Empirické vyhodnotenie súborov dát.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00597-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.