Number of the records: 1  

Jak (ne)komunikovat

  1. Title Jak (ne)komunikovat
    Author infoJan Urban
    Author Urban Jan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 9 (září 2007), s. 51. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords firmy * manažment * zamestnanci * komunikácia firemná * komunikácia interná * informácie * klienti
    AnnotationSpôsob, ktorým firmy komunikujú so svojimi zamestnancami, zákazníkmi a širšou verejnosťou je častokrát veľmi vzdialený od konkrétnej reči bežnej konverzácie. Umelý jazyk preplnený žargónom nie je zrozumiteľný. Sklon zdôrazňovať pozitíva a zahmlievanie negatív. Napodobňovanie druhých. Úmyselné klamanie a zastieranie cieľov. Manipulácia, zadržiavanie informácií a používanie nezrozumiteľných vyjadrení. Chýbajúca spontánnosť v komunikácii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-12 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.