Number of the records: 1
Jak (ne)komunikovat
Title Jak (ne)komunikovat Author info Jan Urban Author Urban Jan Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 9 (září 2007), s. 51. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords firmy * manažment * zamestnanci * komunikácia firemná * komunikácia interná * informácie * klienti Annotation Spôsob, ktorým firmy komunikujú so svojimi zamestnancami, zákazníkmi a širšou verejnosťou je častokrát veľmi vzdialený od konkrétnej reči bežnej konverzácie. Umelý jazyk preplnený žargónom nie je zrozumiteľný. Sklon zdôrazňovať pozitíva a zahmlievanie negatív. Napodobňovanie druhých. Úmyselné klamanie a zastieranie cieľov. Manipulácia, zadržiavanie informácií a používanie nezrozumiteľných vyjadrení. Chýbajúca spontánnosť v komunikácii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-12 + 9 príl.
article
Number of the records: 1