Number of the records: 1
Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ
Title Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ Author info Elena Šúbertová Author Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III.. S. 7-22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie malé * podnikanie stredné * poľnohospodárstvo * výroba rastlinná * výroba živočíšna * úroda * ceny * produkty * dotácie * dane * medzispotreba * riadenie * manažment * Slovensko Annotation Významná úloha malého a stredného podnikania v krajinách s trhovou ekonomikou. Ciele podnikania v malých a stredných podnikoch (MSP). Vývoj počtu podnikateľov a dynamika ich vývoja na Slovensku. Úlohy podnikateľov v MSP a námety na zlepšenie funogavania podnikov v SR. Vybrané problémy a východiská MSP na Slovensku v poľnohospodárstve. Výkonnosť slovenského poľnohospodárstva v rokoch 2001 - 2005. Údaje z oblasti rastlinnej a živočíšnej produkcie. Spotrebná náročnosť slovenského poľnohospodárstva - medzispotreba. Zlepšenie samofinancovania potrieb. Zníženie ukazovateľa čistého zisku z podnikania. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00525-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1