Number of the records: 1  

Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie

  1. Title Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie
    Author infoElvíra Dudinská
    Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. S. 7-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00640-004, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.