Number of the records: 1  

Skúmanie imidžu Slovenska ako krajiny cestovného ruchu

  1. Title Skúmanie imidžu Slovenska ako krajiny cestovného ruchu
    TranslationDestination image of Slovakia
    Author infoAnton Strašík, Kristína Pompurová
    Author Strašík Anton
    Co-authors Pompurová Kristína
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 40, č. 3 (2007), s. 161-172. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * Slovensko * imidž * propagácia * reklama * výstavy * médiá * internet * cudzinci * klienti * príroda * agentúry * kancelárie cestovné
    AnnotationJedným z predpokladov úspešného uplatnenia Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu je silný, pozitívny a nezameniteľný imidž. Význam imidžu štátu pre rozvoj jeho cestovného ruchu. Identifikácia imidžu Slovenska na francúzskom trhu cestovného ruchu. Zisťovanie imidžu Slovenska vo francúzskych periodikách, v rozhlase a televízii, na webových stránkach a cestovných kanceláriách. Priame oslovenie francúzskej klientely. Dosiahnuté výsledky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.