Number of the records: 1
Skúmanie imidžu Slovenska ako krajiny cestovného ruchu
Title Skúmanie imidžu Slovenska ako krajiny cestovného ruchu Translation Destination image of Slovakia Author info Anton Strašík, Kristína Pompurová Author Strašík Anton Co-authors Pompurová Kristína Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 40, č. 3 (2007), s. 161-172. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * Slovensko * imidž * propagácia * reklama * výstavy * médiá * internet * cudzinci * klienti * príroda * agentúry * kancelárie cestovné Annotation Jedným z predpokladov úspešného uplatnenia Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu je silný, pozitívny a nezameniteľný imidž. Význam imidžu štátu pre rozvoj jeho cestovného ruchu. Identifikácia imidžu Slovenska na francúzskom trhu cestovného ruchu. Zisťovanie imidžu Slovenska vo francúzskych periodikách, v rozhlase a televízii, na webových stránkach a cestovných kanceláriách. Priame oslovenie francúzskej klientely. Dosiahnuté výsledky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1