Number of the records: 1  

Nové značky kreujú myšlienky

  1. Title Nové značky kreujú myšlienky
    Author infoAndrea Hinková-Dibarborová
    Author Hinková-Dibarborová Andrea
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 10 (október 2007), s. 26-27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 687 - Odevný priemysel. Toaletné potreby
    Keywords priemysel odevný * odevy * predaj * Slovensko * konkurencia
    AnnotationPríchod nových odevných značiek núti existujúce kreovať svoje myšlienky a prinášať na trh niečo nové. Na druhej strane je tu stále veľká skupina ľudí, ktorá s vidinou nízkych cien nakupuje na trhoviskách či v rôznych ázijských veľkoobchodoch. Skúsenosti spol. Makyta a OP Prostějov, ktoré za predpoklad úspechu a ďalšieho napredovania svojich firiem vidia predovšetkým kvalitu produkcie a pružnosť výroby. Orientácia na náročného zákazníka. Nemecká spoločnosť Quelle a jej multi-channel predaj.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 7-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.