Number of the records: 1  

Marketing na hraně zákona

  1. Title Marketing na hraně zákona
    Author infoLibor Štajer
    Author Štajer Libor
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 9 (září 2007), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * reklama * propagácia * legislatíva * právo * médiá * film * konkurencia * súťaž nekalá
    AnnotationGuerilla marketing a product placement ako marketingové aktivity, ktoré často prekračujú zákon. Pojem guerilla marketing a konkrétne príklady guerillových marketingových akcií z praxe. Riziká guerillových akcií. Posudzovanie guerilla marketingu z pohľadu verejného práva a z pohľadu súkromného práva. Príprava novej európskej smernice "Audiovizuálne mediálne služby bez hraníc", ktorá bude regulovať product placement v praxi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.