Number of the records: 1  

Koncepcia komplexnej (totálnej) služby

  1. Title Koncepcia komplexnej (totálnej) služby
    Author infoMilan Kubina, Viliam Lendel
    Author Kubina Milan
    Co-authors Lendel Viliam
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords služby * rozhodovanie * zákazníci * marketing * marketing služieb
    AnnotationBoj o zákazníka sa presúva aj do iných oblastí, než je len hodnota samotného ponúkaného tovaru. Jednou z nich je služba, ktorá tvorí základ tvorby úžitku pre zákazníka. Služba a jej úrovne - jadro, zjavné prvky a nadstavba služby. Vázba medzi jadrom a doplnkovými službami, uľahčujúce a posilňujúce doplnkové služby. Štyri stupne rozsahu výkonu služby - základný, očakávaný, rozšírený, potenciálny. Úloha marketingui pri identifikácii a rozvíjaní potrieb a požiadaviek zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.