Number of the records: 1  

Bariéry realizácie marketingového auditu

  1. Title Bariéry realizácie marketingového auditu
    TranslationObstacles of realization of marketing audit
    Author infoZoltán Rózsa
    Author Rózsa Zoltán
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (Jún 2007), s. 9-15. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2007. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * audit
    AnnotationVzťah marketingového auditu k ostatným typom auditu. Opodstatnenosť a prínosy marketingového auditu. Najdôležitejšie bariéry výkonu marketingového auditu v organizáciách. Vybrané marketingové systémy a ich funkcie v procese udržiavania adaptability organizácie. Metodika tvorby štandardov výkonu organizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2007: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.