Number of the records: 1  

Multidimenzionálne škálovanie a pozičné mapy ako jeden z nástrojov na určenie trhovej pozície značky

  1. Title Multidimenzionálne škálovanie a pozičné mapy ako jeden z nástrojov na určenie trhovej pozície značky
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 200-207. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * škálovanie * analýza faktorová * dotazníky * voda minerálna * sortiment
    AnnotationProblematika multidimenzionálneho škálovania a využitie metódy pozičných máp v rámci analýzy značky Budiš ako značky minerálnej vody s dominantným postavením na trhu minerálnych vôd. Výsledky vlastného dotazníkového prieskumu na predmetnú tému.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.