Number of the records: 1
Multidimenzionálne škálovanie a pozičné mapy ako jeden z nástrojov na určenie trhovej pozície značky
Title Multidimenzionálne škálovanie a pozičné mapy ako jeden z nástrojov na určenie trhovej pozície značky Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 200-207. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * škálovanie * analýza faktorová * dotazníky * voda minerálna * sortiment Annotation Problematika multidimenzionálneho škálovania a využitie metódy pozičných máp v rámci analýzy značky Budiš ako značky minerálnej vody s dominantným postavením na trhu minerálnych vôd. Výsledky vlastného dotazníkového prieskumu na predmetnú tému. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1