Number of the records: 1  

Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku

  1. Title Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku
    Author infoZuzana Moravčíková
    Author Moravčíková Zuzana EUBOBF - Obchodná fakulta EU
    Source document EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 270-275. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords ruch cestovný * kúpeľníctvo * politika cenová * marketing mix * komunikácia * služby
    AnnotationPrvoradým cieľom podnikov cestovného ruchu realizujúcich svoju činnosť v kúpeľníctve je zosúladiť nástroje marketingového mixu, aby ich vzájomnou kombináciou a vzájomným pôsobením dosiahli čo najväčší efekt. Na Slovensku sa pri analyzovaní nástrojov marketingového mixu v marketingovej teórii i praxi najčastejšie stretávame s posudzovaním produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.