Number of the records: 1
Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi
Title Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi Author info Zora Trnková Author Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 417-422. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * zákazníci * podnik * kvalita Annotation Charakteristika marketingu. Spokojnosť zákazníkov ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti podniku. Udržanie si zákazníka. Následok zákazníckej nespokojnosti strata zákazníka. Plnenie zákazníckych potrieb a želaní. Klasifikácia zákazníkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1