Number of the records: 1  

Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi

  1. Title Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi
    Author infoZora Trnková
    Author Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 417-422. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zákazníci * podnik * kvalita
    AnnotationCharakteristika marketingu. Spokojnosť zákazníkov ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti podniku. Udržanie si zákazníka. Následok zákazníckej nespokojnosti strata zákazníka. Plnenie zákazníckych potrieb a želaní. Klasifikácia zákazníkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.