Number of the records: 1  

Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci

  1. Title Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci
    Author infoPavol Jurík
    Author Jurík Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 17-29. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007 ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 978-80-225-2407-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Keywords reťazce dodávateľsko-odberateľské * marketing * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * marketing manažment * podnikanie * zákazníci * partneri obchodní * modely
    AnnotationVýznam vzťahového marketingu. Charakteristika transakčného marketingu a marketingu vzťahov. Transakčné a relačné chápanie podnikania. Koncepcia vzťahov: IMP prístup, Gummessonov 30 R's prístup, Morganova a Huntova koncepcia. Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci. Typy partnerských vzťahov. Model partnerského vzťahu. Stretnutie partnerov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.