Number of the records: 1  

Distribúcia v medzinárodnom prostredí

  1. Title Distribúcia v medzinárodnom prostredí
    Author infoKatarína Vlčková
    Author Vlčková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 42-55. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007 ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 978-80-225-2407-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords distribúcia * kanály distribučné * obchod medzinárodný * prostredie podnikateľské * marketing medzinárodný * spolupráca medzinárodná * stratégia logistická
    AnnotationMedzinárodné marketingové prostredie. Vývojové trendy v medzinárodnej distribúcii. Medzinárodná stratégia a medzinárodná distribučná stratégia. Medzinárodný distribučný proces a štruktúra distribučných kanálov.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.