Number of the records: 1
Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov
Title Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov Author info Peter Drábik Author Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 90-101. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * konkurencieschopnosť * regióny * infraštruktúra * lokalizácia * distribúcia * investori * vzdelávanie * kvalita života * parky priemyselné Annotation Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu. Faktory dostupnosti regiónu. Dostupnosť ako determinant alokácie investorov. Lokálna infraštruktúra. Vzdelávacie zariadenia. Kvalita života. Priemyselné parky. Logistické a distribučné centrá. Integrácia do miestnej komunity. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00654-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1