Number of the records: 1  

Destinačný branding

  1. Title Destinačný branding
    Author infoKristína Tobolářová
    Author Tobolářová Kristína EUBOBF - Obchodná fakulta EU
    Source document Dialóg predstaviteľov verejného a súkromného sektora o spolupráci v cestovnom ruchu : medzinárodná vedecká konferencia = international conference : Bratislava, 3. mája 2007 : zborník príspevkov = book of proceedings. S. 197-202. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2369-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobné * manažment * komunikácia marketingová * zákazníci * reklama
    AnnotationPríspevok je venovaný destinačnému brandingu - nevyhnutnému predpokladu konkurencieschopnosti každej destinácie v súčasnosti. V prvej časti sú zadefinované základné pojmy, súvisiace s ústrednou témou, a teda - brand (značka), branding a brand manažment. Druhá časť stručne načrtáva historický vývoj brandingu. Tretia časť je venovaná destinačnému brandingu a poziciovaniu značky destinácie. Rozoberá základné chyby a problémy, ktoré sa vyskytujú pri tvorbe značky destinácie a poukazuje na nevyhnutnosť spolupráce súkromného a verejného sektora pre úspešnosť brandingového procesu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00570-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.