Number of the records: 1  

Možnosti implementácie informačných technológií a prostriedkov výpočtovej techniky do výchovno-vzdelávacieho procesu v školskom a mimoškolskom vzdelávaní v oblasti účtovníctva

  1. Title Možnosti implementácie informačných technológií a prostriedkov výpočtovej techniky do výchovno-vzdelávacieho procesu v školskom a mimoškolskom vzdelávaní v oblasti účtovníctva
    Parallel titleOpportunity of the implementation information technologies in the education process of the accounting in school and after-school process
    Author infoMiroslava Vašeková
    Author Vašeková Miroslava EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document Vývojové trendy v účtovníctve a audítorstve - symbióza teórie a praxe : zborník príspevkov z tretieho vedeckého seminára k výsledkom vedeckovýskumnej činnosti Katedry účtovníctva. S. 82-83. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007 / Šlosárová Anna ; Kareš Ladislav ; Vývojové trendy v účtovníctve a audítorstve - symbióza teórie a praxe Vedecká konferencia ; Fakulta hospodárskej informatiky EU Katedra účtovníctva. ISBN 978-80-225-2324-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords technológie informačné * účtovníctvo * vzdelávanie * vzdelávanie mimoškolské * didaktika
    AnnotationNa základe analýzy stavu výchovno-vzdelávacích postupov pri výučbe účtovníctva používaných v pedagogickom procese boli navrhnuté a vypracované didaktické pomôcky. Vypracovanie efektívnej vyučovacej metódy podporovanej informačnými technológiami - e-learningového kurzu. Rozšírenie ponuky predmetov, ktorých obsahom sú informačné technológie ovplyvňujúce účtovné informačné systémy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00211-035, FHI - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.