Number of the records: 1  

Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity

  1. Title Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Praha, 13.-14. září 2007. - Praha : VŠE Praha, 2007 / Dvořáková Zuzana ; Stříteský Marek ; Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice Mezinárodní vědecká konference ; Vysoká škola ekonomická v Praze. ISBN 978-80-245-1207-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * definície * priemysel tabakový * Slovensko
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť firiem (CSR) ako nový fenomén, k vymedzeniu pojmu. SCR ako dobrovoľné integrovanie sociálnych a ekologických hľadísk do každodenných firemných operácií a interakcií so zainteresovanými stranami. Zainteresované strany - stakeholders. Komunuikácia - kľúčový faktor vo vzťahoch s jednotlivými zainteresovanými stranami. Jadrom filozofie CSR je myšlienka trojitého základu podnikania (charakterizuje podnikanie ako aktivity zamerané nielen na ekologické, ale tiež sociálne a environmentálne ciele). Tabakový priemysel a koncepcia CSR.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00885-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF132.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.