Number of the records: 1
Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii
Title Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii Author info Benita Juriková, Ulrika Šabíková Author Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Co-authors Šabíková Ulrika EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Nové trendy v marketingu pri uplatnení spoločenskej koncepcie marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 86-89. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-55-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.105 - Partneri v pracovnom pomere. Zamestnávatelia. Zamestnanci Keywords dialóg sociálny * Slovensko * Európska únia * zamestnávatelia * zamestnanci Annotation Sociálny dialóg je vyjednávanie medzi dvoma základnými subjektami (zamestnávateľmi, reprezentovanými zväzmi zamestnávateľov a zamestnancami, reprezentovanými odborovými organizáciami). Cieľom sociálneho dialógu je dosiahnuť sociálny zmier a predchádzať sociálnym nepokojom narušujúcim štátnu ekonomiku. Na Slovensku v súčasnosti vládne neochota viesť sociálny dialóg, chýba podpora zo strany štátu. Úrovne sociálneho dialógu ako nástroja marketingovej komunikácie (tripartita, bipartita, podniková úroveň). Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00935-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1