Number of the records: 1  

Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii

  1. Title Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii
    Author infoBenita Juriková, Ulrika Šabíková
    Author Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Šabíková Ulrika EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentNové trendy v marketingu pri uplatnení spoločenskej koncepcie marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 86-89. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-55-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.105 - Partneri v pracovnom pomere. Zamestnávatelia. Zamestnanci
    Keywords dialóg sociálny * Slovensko * Európska únia * zamestnávatelia * zamestnanci
    AnnotationSociálny dialóg je vyjednávanie medzi dvoma základnými subjektami (zamestnávateľmi, reprezentovanými zväzmi zamestnávateľov a zamestnancami, reprezentovanými odborovými organizáciami). Cieľom sociálneho dialógu je dosiahnuť sociálny zmier a predchádzať sociálnym nepokojom narušujúcim štátnu ekonomiku. Na Slovensku v súčasnosti vládne neochota viesť sociálny dialóg, chýba podpora zo strany štátu. Úrovne sociálneho dialógu ako nástroja marketingovej komunikácie (tripartita, bipartita, podniková úroveň).
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00935-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.