Number of the records: 1  

Proč začlenit event do komunikačního mixu?

  1. Title Proč začlenit event do komunikačního mixu?
    Author infoTomáš Vacek
    Author Vacek Tomáš
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 11 (listopad 2007), s. 21. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * značky výrobkov * firmy * propagácia
    AnnotationEvent marketing ako nástroj na riadenie emócií spotrebiteľa a vnímania hodnoty značky. Osobný zážitok spotrebiteľa ako účastníka akcie. Príprava eventu. Monitorovanie konkurencie. Kreatívne riešenie eventu. Event marketing v číslach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-12 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.