Number of the records: 1  

Corporate roadmapping and its development

  1. Title Corporate roadmapping and its development
    TranslationRoadmapping spoločnosti a jeho vývoj
    Author infoMarek Jemala
    Author Jemala Marek EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source document UNINFOS 2007 - univerzitné informačné systémy : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Bratislava 13.-15.11.2007. S. 85-87. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007 / Rajtárová Ľubica ; Krausová Dagmar ; UNINFOS 2009 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Ústav výpočtovej techniky ; Združenie EUNIS Slovensko. ISBN 978-80-225-2418-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords podnik * plánovanie strategické * manažment informačný strategický * konkurencia * stratégia podniková
    AnnotationSystémy manažérskeho plánovania ako dôležitá časť strategického vedomostného manažmentu v podniku (spoločnosti). Corporate roadmapping (CRM) ako jeden z hlavných nástrojov strategického rozhodovania v globálnom podnikaní. Nárast globálnej konkurencie, hlavne globálnych spoločností, núti podniky hľadať svoje vlastné cesty ako prežiť a dosahovať čo najlepšie výsledky. Význam roadmappingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00053-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.