Number of the records: 1
Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy
Title Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy Author info Soňa Ferenčíková Author Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy: trendy v uplynulom desaťročí, očakávaný vývoj a možné implikácie v hospodárskej politike cieľových krajín s osobitným dôrazom na Slovensko) : vedecký monografický recenzovaný zborník k záverečnej oponentúre grantu VEGA 1/2638/05 (e. č. 140) Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva SR a SAV. S. 7-71. - Bratislava : [Katedra medzinárodného obchodu OBF EU], 2007 / Ferenčíková Soňa ; Zorkóciová Otília ; Knapik Peter ; Pásztorová Jana ; Chovanec Rastislav ; Vážan Marek. ISBN 978-80-225-2419-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords korporácie transnacionálne * stratégia podnikateľská * stratégia podniková * investície priame zahraničné * globalizácia * regionalizácia * lokalizácia * zdroje ľudské * SVE Annotation Stratégie multinacionálnych korporácií (MNC). Stredná a východná Európa v stratégiách MNC. Hodnotiace faktory investorov pri výbere krajiny. Metódy vstupu MNC na trhy strednej a východnej Európy. Regionalizácia ako stratégia MNC. Faktory ovplyvňujúce regionalizáciu v strednej a východnej Európe. Problematika ľudských zdrojov v strednej a východnej Európe z hľadiska multinacionálnych korporácií. Budúcnosť strednej a východnej Európy ako investičného cieľa v stratégiách MNC. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00025-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1